Психологічна служба школи

     Волкова  Віта Вікторівна

               практичний психолог
emailvitaflora@ukr.net

 

 

 

Освіта : закінчила Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського у 2016 році за спеціальністю «практична психологія».

Дітям більше потрібний приклад для наслідування, ніж критика.

Ж. Жубер

Графік роботи

Дні тижняІнтервали робочого часу
ПонеділокЗ 9.00 по 17.00
Вівторок
З 9.00 по 17.00
Середа
З 9.00 по 17.00
Четвер
З 9.00 по 17.00
П’ятниця
З 9.00 по 17.00

Психологічна служба закладу

 – сприяє формуванню особистісних якостей, розвитку психічних процесів учнів школи;

 – проводить психодіагностику та корекційно-розвивальну роботу серед школярів, батьків, педагогів;

 –  допомагає в створенні комфортного психологічного клімату для здійснення освітньо-виховного процесу.

Психолог нашої школи проводить консультації для дітей та батьків у вирішенні питань:

1. Підвищення рівня розвитку пізнавальних психічних процесів (сприймання, пам’ять, уява, мислення, увага).
2. Вивчення та формування особистісних якостей, ціннісних орієнтирів, розвиток обдарованості дитини, підвищення самооцінки.
3. Розвиток комунікативних та організаторських (лідерських) здібностей учнів.
4. Допомога у професійному самовизначенні старшокласників.
5. Профілактика та корекція поведінкових порушень в учнів.
6. Просвітницька робота серед учнів, батьків по формуванню навичок здорового способу життя.


Завдання практичного психолога ґрунтуються на основі посадових обов’язків психолога школи та вимог навчального закладу:


• Сприяти всебічному розвитку психіки особистості школярів молодшого, середнього та старшого шкільного віку.
• Визначення рівня розвитку пізнавальних процесів пам’яті, уваги, уяви, мислення, сприйняття.
• Активізація прояву пізнавальної сфери учнів.
• Діагностика та корекція девіантних проявів поведінки важковиховуваних учнів.
• Психологічний супровід учнів 1-их, 5-их класів в процесі їх адаптації до навчання.
• Психологічна допомога учням у їх професійному самовизначенню.
• Аналіз сімейного виховання учнів і його впливу на поведінку та навчальну мотивацію.
• Формування взаємної стратегії поведінки між батьками та школою під час навчання і виховання учнів.

Пам’ятка для батьків


• Якщо дитину постійно критикують, вона вчиться ненавидіти.
• Якщо дитина живе у ворожості, вона вчиться агресивності.
• Якщо дитину висміюють , вона стає замкнутою.
• Якщо дитина росте у докорах, вона вчиться жити з почуттям вини.
• Якщо дитина живе в терпимості, вона вчиться сприймати інших людей.
• Якщо дитину заохочують, вона вчиться вірити в себе.
• Якщо дитину хвалять, вона вчиться бути вдячною.
• Якщо дитина росте серед чесності, вона вчиться бути справедливою.
• Коли дитина живе у безпеці, вона вчиться вірити в людей.
• Якщо дитину підтримують, вона вчиться цінувати себе.
• Коли дитина живе в розумінні та доброзичливості, вона вчиться знаходити любов у цьому світі.