Тайм-менеджмент в житті учня
“Якби в добі було 25 годин, то я би встигав більше…”, впевнені – ви не раз чули цей вислів від знайомих, чи вживали його самі. То в чому ж проблема? Як організувати свій час, аби встигати все, що запланували?
Питання ефективного планування власного часу розглянули на черговому засіданні громадської організації старшокласників “Лідер”. Говорили про основні правила тайм-менеджменту, способи упоратися зі стресом, корисні звички на кожен день.
Нині важливо сформувати у старшокласників уявлення про час як про ресурс, яким можна управляти; навчити їх бачити непродуктивні витрати часу й мінімізувати їх. Навчити їх боротися з “поглиначами часу”, що відволікають від запланованих справ і перешкоджають якісному відпочинку. Теревені по телефону, «зависання» у соцмережах, конфлікти та їх обговорення — це типові поглиначі часу.
Відпочинок — це не поглинач часу. Відпочивати так само важливо, як і виконувати свої учнівські обов’язки. Повноцінний сон, читання, хобі тощо — це ресурси, що дають людині змогу поновити сили.
Такі обговорення дають старшокласникам змогу опанувати основи тайм-менеджменту, навчитися складати план на день, формулювати мету, а відтак — стати організованішими.