Метою проведення тижня було розвивати стійкий інтерес учнів до географії, як науки і шкільного предмету. Виховувати патріотизм, любов до рідного краю. Розвивати краєзнавчий інтерес. Сприяти формуванню всебічно розвиненої особистості. Виховувати любов та бережливе ставлення до природи.
Як підвищити інтерес учнів до вивчення шкільного курсу географії? Одним із шляхів розв’язання цієї проблеми вважаємо позакласну роботу, як невід’ємну складову освітнього процесу. Якщо знання, отримані на уроці, зацікавили учнів, то це спонукає їх вивчати предмет і після уроків. До того ж добре організована, цікава, різноманітна позакласна робота з предмету – це один із найефективніших засобів пробудження й підтримки в учнів інтересу до географії. Велику допомогу в досягненні цієї мети надає нам тиждень географії. Під час його проведення діти збагачують знання, розширюють свій кругозір, проявляють ініціативу й самостійність, розвивають індивідуальні здібності, вчаться відстоювати свою точку зору.
До уваги учнів були представлені вікторини, кросворди, цікаві повідомлення, конкурси певної тематики.
Використання індивідуальних та групових видів робіт, активних та інтерактивних методів стимулювання учнів до участі у заходах, сприяло встановленню тісного співробітництва між вчителем та учнями.
Форми та методи роботи відповідали рівню розвитку дітей, проводилися в рамках діяльнісного, компетентнісного та особистісно-орієнтованого підходів.
Тиждень географії виявився насиченим, цікавим, довів, що географічна наука корисна і необхідна у сучасному світі, захоплює цікавими фактами і відкриттями.
Географія… географія… Про неї неможливо не говорити, адже вона – скрізь! Її можна знати чи не знати, розуміти чи не розуміти, любити чи не любити, але не помічати НЕ МОЖНА!