У нашому закладі працює школа молодого вчителя основними завданнями якої є:
-
створення умов для безперервного вдосконалення фахової
-
освіти і кваліфікації молодих спеціалістів, підвищення
-
їхньої психологічної компетентності, поглиблення знань з
-
теорії та методики навчання і виховання, сприяння
-
оволодінню молодими вчителями основних нормативних
-
документів, вивчення і використання у практиці сучасних
-
досягнень психолого-педагогічної науки та передового
-
педагогічного досвіду, розвиток ініціативи і творчості,
-
новаторських пошуків вчителів, апробація та
-
впровадження нових освітніх технологій та систем.
Алгоритм роботи закладу
з молодими спеціалістами
- Робота заступника директора з молодими вчителями
- Діяльність школи становлення молодого вчителя
- Співпраця наставника і стажиста
- Самоосвітня робота
Завдання школи
у роботі з молодими вчителями:
- сприяти постійному творчому зростанню, формуванню педагогічної майстерності;
- допомогти у плануванні та організації роботи з питань модернізації навчально-виховного процесу;
- впроваджувати передові методи у викладанні;
- правильно обирати форми, методи й засоби навчання.
Очікувані результати роботи
з молодими вчителями:
- Успішне входження в професію: уміння чітко орієнтуватися в реальних життєвих та навчально-виховних ситуаціях, брати відповідальність за прийняті рішення
- Набуття практичних навичок, необхідних у педагогічній роботі
- Адекватна самооцінка власних досягнень
- Побудова власного шляху професійного зростання
І етап – Організаційний.
- Добір науково-методичної літератури
- Створення спеціальної картотеки
- Оформлення виставки перспективного педагогічного досвіду
- Розробка методичних рекомендацій
- Розробка пам’яток наставника і стажиста
- Розробка діагностично- прогностичного анкетного матеріалу
ІІ етап – Знайомство.
- Практичне знайомство з молодим учителем
- Діагностика його проблем
- Проведення консультацій
- Проведення співбесід
- Залучення до роботи в практичних семінарах-практикумах
- Проведення “ круглих столів ”, диспутів, дискусій з основних питань методики та педагогіки
- Складання соціального паспорту молодого спеціаліста
ІІІ етап – Cтажування.
- Призначення наставника
- Видання наказу про організацію роботи з молодими та малодосвідченими вчителями на поточний рік
- Діагностування (вхідне, підсумкове)
- Вибір методично-наукової проблеми
- Розробка індивідуального плану стажування та його затвердження
- Консультації з питань “Планування роботи вчителя-предметника”, “Ведення шкільної документації”, “Планування виховної роботи”
- Участь у роботі Школи становлення молодого вчителя
- Взаємовідвідування уроків наставником і стажистом
- Залучення молодих спеціалістів до участі в роботі методичних об’єднань
- Відвідування майстер-класів досвідчених вчителів школи, міста
- Внутришкільний контроль за процесом стажування адміністрацією школи
- Моделювання та проведення відкритих уроків
- Творчий звіт вчителя-початківця
- Підведення підсумків стажування молодого спеціаліста
- Видання підсумкового наказу про завершення стажування
ІV етап – Професійне вдосконалення.
- Діагностування
- Розробка плану професійного вдосконалення
- Поглиблення науково-теоретичної підготовки з предмета та методики його викладання
- Поповнення знань із суміжних предметів
- Самоосвітня діяльність
- Участь у семінарах, практикумах, майстер-класах
- Творчий звіт