Школа педагогів-інтернів

У нашому закладі працює школа молодого вчителя основними завданнями якої є:
  • створення умов для безперервного вдосконалення фахової
  • освіти і кваліфікації молодих спеціалістів, підвищення
  • їхньої психологічної компетентності, поглиблення знань з
  • теорії та методики навчання і виховання, сприяння
  • оволодінню молодими вчителями основних нормативних
  • документів, вивчення і використання у практиці сучасних
  • досягнень психолого-педагогічної науки та передового
  • педагогічного досвіду, розвиток ініціативи і творчості,
  • новаторських пошуків вчителів, апробація та
  • впровадження нових освітніх технологій та систем.

Алгоритм роботи закладу

 з молодими спеціалістами

  • Робота заступника директора з молодими вчителями
  • Діяльність школи становлення молодого вчителя
  • Співпраця наставника і стажиста
  • Самоосвітня робота

Завдання школи

у роботі з молодими вчителями:

  • сприяти постійному творчому зростанню, формуванню педагогічної майстерності;
  • допомогти у плануванні та організації роботи з питань модернізації навчально-виховного процесу;
  • впроваджувати передові методи у викладанні;
  • правильно обирати форми, методи й засоби навчання.

Очікувані результати роботи

з молодими вчителями:

  • Успішне входження в професію: уміння чітко орієнтуватися в реальних життєвих та навчально-виховних ситуаціях, брати відповідальність за прийняті рішення
  • Набуття практичних навичок, необхідних у педагогічній роботі
  • Адекватна самооцінка власних досягнень
  • Побудова власного шляху професійного зростання

І  етапОрганізаційний.

  • Добір науково-методичної літератури
  • Створення спеціальної картотеки
  • Оформлення виставки перспективного педагогічного досвіду
  • Розробка методичних рекомендацій
  • Розробка пам’яток наставника і стажиста
  • Розробка діагностично- прогностичного анкетного матеріалу

ІІ  етап Знайомство.

  • Практичне знайомство з молодим учителем
  • Діагностика його проблем
  • Проведення консультацій
  • Проведення співбесід
  • Залучення до роботи в практичних семінарах-практикумах
  • Проведення “ круглих столів ”, диспутів, дискусій  з основних питань методики та педагогіки
  • Складання соціального паспорту молодого спеціаліста

ІІІ етап Cтажування.

  • Призначення наставника
  • Видання наказу про організацію роботи з молодими та малодосвідченими вчителями на поточний рік
  • Діагностування (вхідне, підсумкове)
  • Вибір методично-наукової проблеми
  • Розробка індивідуального плану стажування та його затвердження
  • Консультації з питань “Планування роботи вчителя-предметника”, “Ведення шкільної документації”, “Планування виховної роботи”
  • Участь у роботі Школи становлення молодого вчителя
  • Взаємовідвідування уроків наставником і стажистом
  • Залучення молодих спеціалістів до участі в роботі методичних об’єднань
  • Відвідування майстер-класів досвідчених вчителів школи, міста
  • Внутришкільний контроль за процесом стажування адміністрацією школи
  • Моделювання та проведення відкритих уроків
  • Творчий звіт вчителя-початківця
  • Підведення підсумків стажування молодого спеціаліста
  • Видання підсумкового наказу про завершення  стажування

ІV етап Професійне вдосконалення.

  • Діагностування
  • Розробка плану професійного вдосконалення
  • Поглиблення науково-теоретичної підготовки з предмета та методики його викладання
  • Поповнення знань із суміжних предметів
  • Самоосвітня діяльність
  • Участь у семінарах, практикумах, майстер-класах
  • Творчий звіт